مینیمال های دلتنگی !

روزشمار دل بیقرار من

مینیمال های دلتنگی !

روزشمار دل بیقرار من

بعضی چیزا رو باید نوشت
نه برای نظر و از این حرفا
برای این که خفه نشی...
مزخرفات این وبلاگ هم
از همون دسته هستن

مینی مالهای روزانه خودم!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پیوندها

11.status dep

چهارشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۳، ۰۲:۲۹ ب.ظ

افسرده ...

فرو رفته در غار تنهایی ...

با خدا کلی حرف نگفته دارم


توصیه : تماشای سریال big bang theory رو پیشتهاد میکنم 


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۲۸
آرمان امیری

نظرات  (۱)

من از فردا غمگین خواهم بود،

از فردا.
امروز، نه.
من امروز شاد خواهم بود،
و هر روز
هر قدر هم به تلخی بگذرد 
خواهم گفت:
من از فردا غمگین خواهم بود،
امروز، نه
این شعر
شبیه چهار‌راهی در خواب‌های من است
که وقتی به آن می‌رسم
بی‌توجه به سبز یا قرمز بودن چراغ
بی اختیار می‌ایستم و
با صدای بوق ماشین‌ها
پیاده می‌شوم
از خواب

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی