مینیمال های دلتنگی !

روزشمار دل بیقرار من

مینیمال های دلتنگی !

روزشمار دل بیقرار من

بعضی چیزا رو باید نوشت
نه برای نظر و از این حرفا
برای این که خفه نشی...
مزخرفات این وبلاگ هم
از همون دسته هستن

مینی مالهای روزانه خودم!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پیوندها

20.mental note

شنبه, ۸ آذر ۱۳۹۳، ۰۴:۵۲ ب.ظ

امروز رفتم دنبال کارای اعزام حج ...

کاغذ بازی های زیادی داره اینجور چیزا ، و میدونستم که اینجوریه!
ولی کلا بیخیال بودم با اینکه شرایطم به شدت غیرعادی و افتضاح بود !!! عملا غیر ممکن بود ثبت نام و تکمیل مدارک برای من!

نه که بیخیال باشم رفتنو ها ؟ اتفاقا خیلی هم مشتاق مکه رفتن هستم !

علت بیخیالیم این جمله بود که توی راهنمای اعزام نوشته بودن :

اگر رفتی شک نکن ، این سفر ، سفر یقین است . یقین داشته باش که خداوند تو را برای میهمانی اش برگزیده است . 


پ.ن1 : ادعایی ندارم که مثلا برگزیده ام و این چیزا . اتفاقا من لیاقت رفتن ندارم !

پ.ن 2 : درست شده ، فردا تکمیل میشه این پروسه! خود اوستا کریم اوکی میکنه :-)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۰۸
آرمان امیری

نظرات  (۲)

سلام...
 پیشاپیش بگم اگر قسمت شد و رفتی ،که مطمئنم میرین منو از دعای خیرتون محروم نکنید... منم عشق مکه رفتن دارم خیلی زیاد..
 و مطمئنم یه روزی میرم... مطمئن مطمئن مطمئن
پاسخ:
سلام
به روی چشم ، حتما حتما حتما 
نگران این نباشید که هنوز نرفتید. " شاید مثلا قدیما میخواستید با یکی برید مکه که قسمتتون نبوده ، الان با یکی دیگه دلتون میخواد برید ."
شاید خدا میخواد تو بهترین لحضات و با بهترین بنده هاش دور هم برید ...

قطعآ همینطوره که شما میفرمایید
پاسخ:
حواسش به همه هست ، برای همه برنامه ریزی کرده . فقط زمانش باید برسه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی