مینیمال های دلتنگی !

روزشمار دل بیقرار من

مینیمال های دلتنگی !

روزشمار دل بیقرار من

بعضی چیزا رو باید نوشت
نه برای نظر و از این حرفا
برای این که خفه نشی...
مزخرفات این وبلاگ هم
از همون دسته هستن

مینی مالهای روزانه خودم!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پیوندها

18.hendese

پنجشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۳، ۰۲:۳۰ ب.ظ

کاش این ماجرا به سر نیاید ...


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۰۶
آرمان امیری

نظرات  (۲)

کدوم ماجرا؟؟؟
http://aviya.mihanblog.com
پاسخ:
ماجرای "او"


هر گوشه ای از شور آواز من پیدا می شود  قصیده ی تو

نور باور پرواز تابه کجا تابیده شد به جان ز دیده تو

طلوع نگاه شروع شراب از مختصات راه توست

ایمان من در حلقه ی هندسه ی اندام توست

ایمان من در حلقه ی هندسه ی اندام توست

نامت از عزل شکوفته بر لب نقره می زند رخ تو بر شب

کاش این ماجرا به سر نیاید شاهی بی گمان به مسند دل

نجوا می کنی امید ساحل کاش این ماجرا به سر نیاید

مــعـلـم مـوضـوع انـشـا داد :
وقـتی بـزرگ شـدیـد می خـواهیـد چـه کاره شویـد ؟
کـــودکـــــ ســـرطــانــی نــوشــت :
مــن بـــزرگــــــــــ نـــخواهـــم شــــد
پاسخ:
پیر شدیم ولی بزرگ نه !


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی