مینیمال های دلتنگی !

روزشمار دل بیقرار من

مینیمال های دلتنگی !

روزشمار دل بیقرار من

بعضی چیزا رو باید نوشت
نه برای نظر و از این حرفا
برای این که خفه نشی...
مزخرفات این وبلاگ هم
از همون دسته هستن

مینی مالهای روزانه خودم!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پیوندها

07.work hard

شنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۳، ۰۷:۴۱ ب.ظ

سخت دارم کار میکنم . 

روحیه ندارم وقتی نیست 

ولی انگیزه دارم ...

روحیه و انگیزه بدون هم زیاد کاری پیش نمیبرن ! چون انگیزم وقتی به این فکر میکنم که اگه من به قولم عمل کردم و تا عید بدون اون دوام بیارم و زندگیمو نظم ببخشم ، آیا اون موقع همچنان به تعهداتش پایبنده ؟ 

سپردم دشت اوستا کریم تا ببینم چی میخاد برام ...


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۲۴
آرمان امیری

نظرات  (۴)

وبلاگت عالیه
پاسخ:
مرسی 
شیوه تبلیغاتی جالبی دارید
خیلی وبلاگ عالی و خوبی داری لذت بردم واقعا من هم البته یه وب دارم که متاسفانه کسی به من سر نمی زنه و تنهام www.b2love.rzb.ir دوست داری بیا نیامدی هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی
پاسخ:
مرسی
حتما سر میزنم بهت 

ب چشمی اعتماد کن ک بجای صورت ب سیرت تو می نگرد

ب دلی دل بسپار ک بسیار جای خالی برایت داشته باشد

و دستی را بپذیر ک بازشدن را بهتر از مشت شدن بلد باشد

http://aviya.mihanblog.com

پاسخ:
بسیار زیبا ! مرسی از نثر قشنگتون .

تو بی نظیری!خودت را دریاب...

حضورت هدیه ای برای جهان است...

تو بی نظیر و بی همتا هستی...

زندگی ات میتواند همانی باشد که میخواهی...

روز هارا دریاب و در لحظه ها زندگی کن
پاسخ:
بی همتا معنی اسم شماست
زندگی ام میتواند همانی باشد که میخواهم ، اگر خدایم یاری ام کند !
در روزهایی زندگی کرده ام که سخت تاریک و دردناک بودند ، بیم آمدن به روشنایی را دارم . 
ترسم خلق مرا غارنشین خوانند ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی