مینیمال های دلتنگی !

روزشمار دل بیقرار من

مینیمال های دلتنگی !

روزشمار دل بیقرار من

بعضی چیزا رو باید نوشت
نه برای نظر و از این حرفا
برای این که خفه نشی...
مزخرفات این وبلاگ هم
از همون دسته هستن

مینی مالهای روزانه خودم!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پیوندها

03.calculating

جمعه, ۲۳ آبان ۱۳۹۳، ۰۸:۱۲ ق.ظ

از اولین روزی که دیدمش حدود دو سال میگذره

از اولین روزی که باهاش هم صحبت شدم حدود 110 روز میگذره

و تا نوروز 94 باید تنها بمونم تا به قولم عمل کرده باشم . 

حدود 125 روز مونده تا عید !

الان داشتم اس ام اس هاشو میخوندم ، تازه فهمیدم اشتباهم چی بوده !!! 

با امید زنده ام ، خدا بزرگه 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۲۳
آرمان امیری

نظرات  (۳)

سلام سلامی به شیرینی دلت 
سلامی به زیبایی بهشت
سایت خیلی خیلی زیبایی داری  ...
پاسخ:
باتشکر 
سلام. مطالب خوب بود حتما ادامه بده
پاسخ:
مرسی از وقتی که صرف کردید

مردی که کوه را از میان برداشت،

کسی بود که شروع به برداشتن

سنگ ریزه ها کرد.

پاسخ:
و خدای دانه های انار برای زندگی نامنظم من هم نظمی در نظر گرفته است ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی